Google oglaševanje ali optimizacija spletne strani? To je zdaj vprašanje …

Na vprašanje ali google oglaševanje ali optimizacija spletnih strani ni tako enostavno odgovoriti. Poznati moramo namreč obe področji, dobre in slabe plati, da lahko odgovorimo na tako kompleksno vprašanje. Zastavljajo pa si ga predvsem tisti, ki imajo svoje spletne strani, s katerimi delajo promocije svojega podjetja ali svoje spletne trgovine.

adwords ali SEO

Google oglaševanje ali optimizacija spletnih strani sta torej področji, ki pripomoreta k prepoznavnosti naše spletne strani, s tem pa tudi našega podjetja. Strokovnjaki menijo, da je najbolje, seveda če imamo denar, da izkoristimo tako google oglaševanje kot tudi optimizacijo spletne strani. Kombinacija obeh namreč zagotavlja in hkrati omogoča velik uspeh. Na podlagi lastnosti, o katerih bomo pisali v nadaljevanju, pa se boste lahko odločili, kaj bi bilo bolje za vas, če bi se morali odločiti samo za eno varianto.

Google oglaševanje ali optimizacija spletne strani …? Poglejmo si najprej, kaj v resnici pomeni in označuje storitev google oglaševanje. Njegova  glavna funkcija je, da nudi oglaševanje našega spletišča na iskalniku Google na spletnih straneh, kjer je možno prikazovanje teh oglasov. Tovrstno oglaševanje ima dve veliki in pomembni prednosti, in sicer relevantnost in možnost plačila na klik ali na prikaz. Tukaj nas strokovnjaki tudi opozarjajo, da si moramo zagotoviti strokovnjake s teh področij. Le tako nam bo namreč uspelo, da bodo stroški oglaševanja nizki, hkrati pa bomo imeli izjemno visok dobiček. To pa je seveda tudi glavni cilj vsakega dobrega podjetnika, kajneda?
Optimizacija spletnih strani pa zajema tako optimizacijo na naši spletni strani, kot tudi optimizacijo izven spletne strani. Pomembna sta namreč oba dela, seveda pa ima prednost optimizacija na spletni strani. Če jo primerjamo z Google oglaševanjem, ugotovimo, da je na dolgi rok cenejša, rezultati pa so ponavadi vidni po mesecu dni ali pa dveh.

Torej, ali Google oglaševanje ali optimizacija spletne strani? Kakorkoli že, najboljša je kombinacija obeh načinov trženja. Google oglaševanje je kratkoročna rešitev, ki ima hitre učinke ter rezultate, optimizacija spletne strani pa deluje na dolgi rok, njeni rezultati so vidni kasneje. Pri tem pa ne smemo pozabiti še na druge oblike trženja, kajneda?